2012. január 1., vasárnap

Most egy új év elején óhatatlanul visszatekintek az elmúlt évre.Mit hogyan gondoltam,éreztem,terveztem 2011-re.Például nem gondoltam, hogy egy újabb gyerekkel gazdagszik a családunk (bár talán szerettem volna?).Lelkiekben viszont  határozottan jót tett nekem.Sokkal összeszedettebb vagyok mint voltam, ez nagyon jót tesz az egész családnak.
  Lassan, lassan eljutok arra a szintre is ahol már tudom mit akarok kezdeni magammal, hogyan akarom élni az életemet. Lassan képes vagyok elengedni a negatív dolgokat az életemből, így azok nem húznak vissza folyamatosan. Tehát a 2011-es év a lelki felépülés éve volt, ami nem fejeződött be, még folyamatban van.
  2012-ben szellemileg szeretnék felépülni.Míg tavaly csak sodortattam magam az árral, amit azért tehettem meg, metr a férjem nagyon sokat átvállalt magára, ez az év a kemény munka éve lesz.Sok mindenen kell változtatnom, elsősorban magamon.Meg kell ölnöm magamban azt az ó embert akinek már nincs létjogosultsága az életemben, hogy megszülethessen az az új ember aki lenni szeretnék.

2 megjegyzés:

  1. Kívánok neked sok sok erőt, kitartást, és békességet, hogy a tervedet valóra váltsad!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm.Talán előbb kellett volna eljutnom erre a pontra, de úgylátszik későn érő típus vagyok!:))

    VálaszTörlés