2012. február 22., szerda

Alvások

 Olyan két hete lehet, hogy a Bendegúz átalussza az éjszakát. Este kilenckor megetetem, leteszem és reggel hatig alszik. Eleinte furcsa volt nagyon, többször felkeltem ellenőrizni minden rendben van-e (konkrétan lélegzik-e), de mostanra megszoktam. Nagyon hiányzik azért mellölem az a szuszogó kis csomag, de hiszem, hogy mindkettőnknek kényelmesebb, pihentetőbb így. Azért is furcsa, metr a Gábor volt az utolsó aki a saját ágyában aludt, a Csabi és a Félix sokáig mellettem. Velük úgy éreztem együtt kell aludnunk, noha ez inkább az én igényem volt, nem az övék. Sok dilemmát okozott nekem a terhesség alatti szoros szimbiózis feloldása. Vagyis, hogyan "távolodjak" tőle, anélkül, hogy sérülne? Én Bendegúzt egyszerűen most lefektettem a kiságyba, ha éjjel felkelt onnantól velem aludt, ha nem maradt az ágyában. Most már marad az ágyában.
 A Félix viszont elég gyakran nálunk köt ki éjszakánként és mivel nem jön magától, át kell hozni őt a gyerekszobából. Elég fárasztó, igazán leszokhatna már róla! Na igen, így jár aki maga mellé szoktatja a gyereket!
A nagyobbak már nem jönnek, csak nagy ritkán egy-egy rémálom hatására, de általában visszaküldöm őket az ágyukba. Ha nagyon megijednek, akkor maradhatnak természetesen, de alapjáraton ők már nem jöhetnek és nem is jönnek.
A legnagyobbak már úgy és akkor alszanak ahogy nekik tetszik.Olvashatnak, játszhatnak a telefonon, vagy akár netezhetnek, csak annyi a kikötésem, hogy nem kelthetik fel a kisebbeket azzal amit csinálnak. Egyszer volt, hogy beengedtem őket a szobájukba filmet nézi a laptopon. A Félixet valószínűleg zavarta a hang, még akkor is ha alig hallatszott és ahogy próbált minél messzebbre húzódni tőle, leesett az ágyról. Előtte sem és azóta sem történt ilyesmi. Azóta bármit csinálnak, csak hang nélkül tehetik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése