2012. február 17., péntek

Én

Mostanában sokat gondolkozom azon, vajon milyennek látnak mások.A gyerekeim tudom szigorúnak, mondták. A tágabb család egyszerűen hülyének gondol, mégpedig a gyerekek száma miatt. A férjem szeret, minden tulajdonságomat ezen a szemüvegen keresztül nézi. Kívül állókkal mostanában egyáltalán nincs kapcsolatom, maximum a postással beszélek három szót, ha ajánlott levelet hoz. Pedig mostanában jó lenne ha valaki aki eléggé ismer ehhez objektív véleményt mondana rólam. Hátha találna bennem néhány jó tulajdonságot is. Pillanatnyilag nagyon nem szeretem magamat és keresem kutatom a kiutat, de nincs. Kikocsnál olvastam a nagycsaládos egyesületről, törtem a fejem mit is csinálhatnék a helyi csoportban, a dolog szépséghibája, hogy nagycsaládok hiányában most oszlott fel. A Bendegúz még túl kicsi is ahhoz, hogy ilyen időben rángassam, várnom kell tavaszig. Akkor könnyebb lesz már, mert mehetünk kirándulni, mindenfelé, terveim már vannak.Mostanában nagyon rákattantam a továbbtanulásra. Túlságosan régóta vagyok itthol és most jutottam el odáig, hogy tanuljak még. Ősszel, ha még lesz rá lehetőség szeretnék továbbtanulni.Gondolkodom a tanári diplomán, de a mostani körülmények között nem tudom megvalósítható-e. Bár ez csak öt év múlva lesz aktuális, addig sok minden változhat. Nagyon vicces lesz egy ötvenéves kezdő tanár, ill tanító. Hihetetlenül semminek érzem magam a semmi iskolámmal! Hibáztathatom a szüleimet, mert nem noszogattak, de akkoriban mással voltak elfoglalva és nekem sem volt igényem a tanulásra. Jó ötletnek tűnt családot alapítani, azután elindult a lavina.
Elég össze-visszára sikeredett ez a bejegyzés, de legalább jobb lett a hangulatom és abbahagytam a "talpam rágását" is.

3 megjegyzés:

  1. Ezen a milyennek látnak-on én is sokat agyalok. Főleg, amikor az embert bedarálja a gyesbetegség. Sajnálom, hogy pont most oszlott fel a nagycsaládos csoport... Talán a központban tudnak segíteni, hogy hol van a környéketeken működő egyesület vagy csoport. Biztos, hogy hasznossá tudod tenni magad.
    A jelenlegi rendszerben ingyen tanulhatsz, kár lenne nem élni a lehetőséggel. Nekem votl a fősulin egy ötven feletti évfolyamtársam, az egyik legjobb fej volt a csoportban. Viszont szociológia diplomája volt, és szociológiából csak hármast sikerült összeszednie :) Az oktatási rendszert ismerve nem biztso, hogy pont az iskola az, ami visszaadja az önbecsülésedet, de ha ki tudsz szakadni a mindennapokból, az biztos segíteni fog. Nagyon sokat tettél le az asztalra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a biztatásodat most igazán jólesik! Tudom, igazán a tél hosszú már nekem, túl sokat vagyok bezárva, ilyenkor menekülnék. Általában ilyenkor megyek el egy-két hónapra dolgozni. Persze rövid időn belül jön a lelkiismeret furdalás és újra itthol maradok. Egy háromhónapos mellett ezt nem tudom megtenni. Nagycsaládos csoport van Monoron, tőlünk viszonylag messze, így aktív feladatot nehézkes lenne vállalni és talán szükség sem lenne rá.
      Érdekesen nézhetett amikor meglátta a hármast!:)
      Hamarosan ha a tavasz ideér minden rendben lesz, kedvemre kertészkedhetek!

      Törlés
  2. Mindjárt itt a tavasz. Ha nem az idokep.hu-t, hanema koponyeg.hu-t nézed, akkor már határozottan bizalomgerjesztő! Most már vége a februárnak mindjárt, akkor se tart soká a tél, ha elhúzódik! Én is nagyon várom, hogy lehessen kertezni. A tavalyi év nagyon rosszul sikerült, pont május-júniusban nem jutottam ki Misi balesete miatt, és már nyáron arra gondoltam, hogy dejó, hogy minden évben újra lehet próbálkozni :)

    Szükség mindig van segítségre. De nem folyamatosan. Nálunk is úgy van, hogy megy a körlevél, hogy ez meg ez van, tud-e valaki segíteni éppen.

    VálaszTörlés