2012. február 27., hétfő

Ruha

Végre úrrá lettem a ruhák okozta káoszon! Jó pár napja gyűlt a tisztaruhahalom a varrógépen és most elpakoltam őket. Bár közel sem végeztem, hiszen mindig újratermelődik, akár a koszos ruhák, akár a mosogatnivaló. Valamikor mostanában neki kellene állni az évszakváltásnál megszokott ruhaválogatásnak is. Nagyjából tudom kinek milyen ruhákat kell vennem, még szerencse, hogy találtam Nagykátán egy nagyon jó turkálót, így  körül tudok ott nézni.Sokszor gondolkozom rajta mi a jobb megoldás, új ruhákat venni, avagy használtat.Használt ruhákat interneten csak úgy, ha vásárlás előtt meg tudom nézni. Vagy megbízható forrásból. Vagy turkálóból. Igazán azért vagyok a használt ruhák híve, mert ha megveszem, akkor jó állapotban van. Ha jó állapotban van valószínűleg a minősége is jó. Jó lesz ruhákat válogatni, mert szeretek a gyerekeknek vásárolgatni! Ráadásul, nem tudok elégszer örülni a tavasznak, végre itt van!

7 megjegyzés:

  1. Azért ez a ruhacsere (tél-nyár) nálatok sem lehet semmi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben még rosszabb volt, mert minden ruhát elraktam, hátha valaki hordani fogja. Volt vagy húsz ruhás zsákunk.
      Most már könyörtelen vagyok, ha az jut eszembe egy ruhadarabról: jó lesz még egyszer valakire, repül!

      Törlés
    2. Tudod ez elgondolkodtat. Nekem is vannak olyan ruhák, amik majd 4-5 év múlva lesznek jók valakire. Talán nem kéne tárolni :)

      Törlés
  2. Írhatsz nekem is, rengeteg ruhám van, jó állapotúak, és nem csak megbízható forrás vagyok, hanem olcsó is :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is vannak. Oldalsávomon eléred a teszveszem.

    VálaszTörlés
  4. Köszi, megnéztem írom a mélt!

    VálaszTörlés