2012. május 14., hétfő

Mindenféle

Újra és újra meglepődök azon, hogy menyire macerás két kicsi gyerek együtt. Amióta Bendegúz egyre több törődést igényel, egyre kevesebb időm van minden másra.  Nemrég még vállon veregettem magam milyen szép rendet tartok, ennek mára nyoma sincs. Régen a nagyobbakkal nem zavart a nyafogásuk akkor is megcsináltam a dolgomat ha a fejük tetejére álltak, ma már nem megy. Reggel miután mindenki elment iskolába, óvodába,  Bendegúz visszaalszik egy órácskát, ha szerencsém van  a következő evésig, vagyis tízig. Ilyenkor próbálok a kávém mellett magamhoz térni és a gépen olvasgatni, nade jön Félix és máris rá kell figyelnem, vele kell játszanom, vagy csak egyszerűen rástartol a kávémra. A nap további része hasonlóan telik, de ha jó idő van  a gyerekek  kint vannak és a Félix remekül elszórakoztatja magát egyedül, így rám csak a Bendegúz marad. Ez nagyjából délig így marad, amikor hazajönnek a többiek, és onnantól káosz van nálunk. Valóságos megváltás, amikor vacsora és fürdés után lefekszenek és elalszanak.

Hétvégén egészen rendhagyó módon egyik nap sem voltunk itthon. Azért rendhagyó, mert elég itthonülők vagyunk(ezen szeretnék változtatni). Szombaton a Gábornak, meg a Csabinak focimeccsük volt. A tavaszi idény utolsó tornája volt .. Négy-négy meccset játszottak, és mind ketten két győzelem, egy vereség, egy döntetlent játszottak.Nagyon büszke vagyok rájuk! Most még lesz pár edzésük, utána nyár végéig pihenő.
Vasárnap vendégségben voltunk, egy nagyon kedves házaspárnál.. Mind az öt kicsit vittük, nekik is van három  így volt bennem egy jó adag félelem, vajon mennyire szedik szét a házat, egyáltalán kijönnek-e egymással ? Azért is izgatott voltam, mert bár a blogok alapján tudtunk egymásról egy- két dolgot(én jóval többet:)), mégis a személyes találkozás más, még akkor is ha beszéltünk már telefonon. Végül  néha láttam egy-egy gyereket,és nagyon jól elvoltak, annak ellenére, hogy nincs közöttük egy korú.. Mi beszélgettünk egy jót, szerintem egy nagyon jó nap volt. Remélem ők is hasonlóképpen jól érezték magukat a mi társaságunkban, mint mi az övékében!

6 megjegyzés:

  1. Hasonlóképpen :) Örülök, hogy jó volt nektek! És nyugodtan írd meg, hogy a gyerekeim hárman hangosabbak, mint a tieid öten :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihihi tényleg van hangjuk. De nézd majd meg az enyémeket hazai pályán!

      Törlés
  2. Jaj, ne is mondd! :-))) Vannak napok, amikor felnézek délután az órára, látom, hogy még csak hat óra, és sóhajtok egyet, hogy még másfél óra van hátra a napból. Az én Félixem olyankor már nyűgös, a nagyok egymást nyúzzák, no, meg az apjukat: apa, focizzunk!, én meg próbálom átlátni a káoszt... :-) Majd visszasírjuk még ezt, mikor éjjel várjuk haza őket a fotelban... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg! Abban a fotelban mindig azon jár az eszem, hogy hiszen tegnap még milyen kicsi volt és miért is kellett megnőnie.

      Törlés
  3. Úgy megnézném a srácokat.Nincs fotód mostanában?:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A következő bejegyzésbe tettem.

      Törlés