2013. május 27., hétfő

Heuréka

Végre sikerült rájönnöm mi szeretnék lenni, ha nagy leszek. Nem más mint RAKTÁRVEZETŐ. Az utóbbi időben kicsit rákattantam a raktártémára és tadam elhelyezkedtem az egyikben. Nagyon tetszik, teljesen elvarázsol az a nyüzsgés ami ott van. A munka elég fárasztó főleg, hogy tizenkét órás műszakok vannak, de végre azt érzem, hogy élek. Elég hülyén hangzik, pedig az utóbbi időben már soknak éreztem az itthonlétet.
De most még lelkendezem egy kicsit! Jó nézni ahogy a targoncák jönnek-mennek(ennél már csak az lenne jobb, ha a férjem is köztük lenne) mindenki tudja a dolgát, és teszi is. Nézem a targoncásokat, ahogy dolgoznak, és a férjemet látom a helyükben. Lehet, miatta fogott meg ez a raktártéma? Tény, szeretném látni ahogy dolgozik. Sőt szeretnék egy helyen dolgozni vele.(Csak halkan merem megsúgni, lehet módom lesz rá)
Ne haragudjatok, ha semmi értelme nincs ennek a bejegyzésnek, de tizenhárom óra munka után kicsit furán érzem magam.:)

11 megjegyzés:

  1. Ohóóó.. Örülök a munkádnak. :) A raktár téma engem is a férjem miatt fogott meg, és nekem valóra is vált az álmom, hogy egy helyen dolgozhatunk. :) Kívánom, hogy a Tied is váljon valóra. :)
    És igen, engem is elbűvöl az egész, ahogy működik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Remélem minden úgy sikerül, ahogy tervezzük!

      Törlés
  2. En csöndbe irigykedem. Ilyen sok apró gyermek mellett, ennyit dolgozni? Leemelem a kalapom előtted!!! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Anikó!
      Azért elég húzós, és hogy, hogy fog működni, az még bizonytalan. Biztos nehéz lesz ahogy ráébrednek, főleg a kicsik, de remélem meg tudjuk oldani. Végül is az apjuk pont ugyanannyira szülő mint én!:)

      Törlés
    2. Helyesen: Ráébrednek a kicsik, hogy ez már így fog maradni, és kevesebbet leszek itthon.

      Törlés
  3. Nagyon örülök hogy álmod teljesült részben, de bízzál benne hogy férjed is rövidesen ott lesz melletted még a munkában is! Sok sikert a munkádban és a mindennapokban is !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva!
      Nagyon szeretném már, ha megvalósult volna. A nehéz az, hogy ehhez valószínűleg egy újabb költözés szükséges.

      Törlés
  4. De jó! Nagyon jó hírek ezek!!! Hogy a helyeden vagy! Nagyon örülök!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tényleg! Kisebb finomítások még szükségesek, de már tényleg a helyemen vagyok.:)

      Törlés
  5. :) A fáradtság új dimenziója?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontos megfogalmazás!:) Ma egész nap, még ahhoz is fáradt voltam, hogy hibázzak.:)) Lehet ezt a fáradságszintet fenn kellene tartanom?:)

      Törlés