2014. augusztus 6., szerda

Dolgozós

Harmadik hete újra dolgozom. Számomra is meglepő, hogy ugyan nem szeretem amit csinálok, mégis szivesen megyek, jó dolgozni járni. További előnye a helybenléte, így a munkábajárásssal töltött idő 10 perc. Biciklivel.
Most már talán sikerül kialakítanunk egy ritmust a gyerekekkel, ami ősztöl megint borul, hiszen kezdődik az iskola a gyerekeknek és nekem is. Remélhetőleg munkahelyet is váltok, a Bendi is óvodába megy, a szeptember előreláthatólag a változások hónapja lesz.
Ami biztos, csak kétműszakba fogok járni, a férjem állandó éjszakás lévén.
Furcsa belegondolni, hogy most már mindig így lesz, mindig dolgozni fogok járni, vége az itthonlétnek.
A múlt évben is dolgoztam, mégsem volt meg bennem ez az érzés. Lehet, mert tudtam, nem a végleges helyemen vagyok. Most még egy jó adag drukk is van bennem, egy csomó minden nem rajtam múlik, amíg nem dolgozom ott, nem leszek nyugodt.
A gyerekek élete is megváltozik, jócskán ki kell venniük a részüket az itthoni munkából. Már most is sokat segítenek, sőt a takarítás nagy részét ők végzik. Nagyon aranyosan igyekszenek, azt is megcsinálják amit nem kértem. A Szabrina ma kitakarította a fél házat teljesen önként. A fiúk is megteszik ami telik tőlük, bár azért ők nem annyira lelkesek.
Szóval minden megy a maga útján, csak követnem kell!

2 megjegyzés:

  1. Jó híreket hallani felőled! Igazi csapatmunka van otthon így a jó! Jó és kevés munkát és érezd magad jól az új munkahelyeden is ! Szép napokat kívánok Nektek !

    VálaszTörlés