2014. augusztus 17., vasárnap

Izgulok

Közeledik a szeptember, ezzel közeledik az időpontja az iskolakezdésnek és a munkahelyváltásnak is.
Az iskola miatt csak izgulok, 25 év sok idő, amikor utoljára jártam suliba. De a munkahely! Mi lesz ha nem vesznek fel? Sőt mi lesz ha felvesznek? Amennyire szeretném, pillanatnyilag annyira félek is. Már az is az eszembe jutott, meg se próbálom. Mantrázom folyamatosan: - ezt akarom, ez a célom!-
Milyen jó nekem, hogy az élelmiszer mindhárom állapotát megtapasztaltam. Bár visszafelé:)
Tanultam ugye élelmiszer eladónak, dolgoztam élelmiszer raktárban, és most élelmiszergyártó cégnél dolgozom. Az eladás és a gyártás nem jött be, marad a raktározás.

A gyerekek iskola kezdéséhez majdnem mindent megvettünk már. Mondjuk a Csabinak harmadikos vonalazású füzet helyett, felsős vonalazásút vettünk.:)

2 megjegyzés:

  1. Ne parázzál, csak arra gondolj hogy sikerülni fog bízzál magadban!Az iskola pedig csak javadra válik biztos lesz előnye annak ha elvégzed! Sok sikert kívánok !! Ügyes vagy biztos minden rendben fog menni!

    VálaszTörlés
  2. Sikerült beiratkoznod? Hanyadikos leszel? Mi a célod? Olyan példa vagy előttem.:-) Ha van kedved, és persze időd írsz emailt? bneaniko@gmail.hu

    VálaszTörlés