2015. július 9., csütörtök

Így kerek

Két évvel ezelőtt elkezdtem dolgozni egy munkahelyen. És elvarázsolt. Hogy mi volt ami ennyire megfogott benne, a mai napig nem tudnám megmondani. Jól éreztem magam, szerettem ott dolgozni.
Nekem ebből a helyből csupán néhány hónap adatott, de a férjem révén az életemből nem tűnt el teljesen. És folyamatosan visszavágytam. A munkába vezető út mellette vitt és a szívem mindig belesajdult a vágyakozásba.

És sikerült! Most már kerek a világ, minden a helyén van.

10 megjegyzés:

  1. Örülök hogy így érzed, sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Kicsit értetlenül ráncolom a homlokom egy másik információ miatt..(nem is volt olyan régen, hogy leveleztünk) de szívből gratulálok. :)

    VálaszTörlés